Klachten



Wat kan ik doen als ik ontevreden ben?

Als je vragen of klachten hebt over de behandeling dan hoor ik dat graag. Ik neem jouw mening en vraag zeer serieus en sta altijd open voor feedback. Daarbij geeft het mij de mogelijkheid om het probleem op te lossen. Je kunt het tijdens de behandeling bespreken, je kunt mij er een berichtje over sturen, maar je kunt er ook een aparte afspraak voor maken. Samen gaan we op zoek naar een oplossing. Wanneer er onvrede blijft bestaan, is het mogelijk om beroep te doen op een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan jou adviseren hoe de klacht het beste besproken kan worden.
Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Je kunt met Klachtenportaal Zorg contact opnemen waar je terecht kunt voor zowel een gesprek met de klachtenfunctionaris als bij de geschillencommissie indien nodig. Bekijk de klachtenportaal website voor meer informatie.